уторак, 20. јул 2010.

popravka rasklimatanih stepenika



18. 05.2010. godine, 

poslao sam Vojnoj ustanovi Beograd-2 

Zahtev za popravku polomljenih stepenika:











































                                                                    

                                                                     


Majstori su došli vrlo brzo i radili par sati.

Za sobom su ostavili haos (malter svuda po gelenderima), i nisu popravili sve stepenike.

Zbog toga sam 

26. 05. 2010. 

Vojnoj ustanovi Beograd-2 poslao

Reklamaciju na popravku polomljenih stepenika:


























koju su oni ignorisali mesec dana, sve do

25. 06. 2010.

kada sam ponovo poslao 

Reklamaciju na popravku polomljenih stepenika (drugi put):

                                                                        


























                                                                        

Majstori su konačno došli, i ovoga puta sam proveo neko vreme sa njima.

Popravili su još nekoliko stepenika.

Kada sam im skrenuo pažnju na sve stepenike koji klackaju (koji se čuju) kad se na njih stupi - rekli su da je sve to u najboljem redu, i da to nema nikakve veze, i da se takve stvari ne popravljaju. 

Još su dodali da se ništa ne brinemo, i da oni garantuju da je stepenište bezbedo.

To isto mi je potvrdio i njihov šef, tako da nam ostaje da budemo zadovoljni i veseli.


Time je i ovaj slučaj završen.


Barem dok se neki stepenik ne odvali.


P.S.

Ako neko od vlasnika stanova ima neku ideju u vezi stepenika koji klackaju, molim neka se javi.



...





Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.