уторак, 20. јул 2010.

krečenje zgrade

27. 10. 2009.

sam vojnoj ustanovi Beograd-2 poslao 

Zahtev za ponudu za molerske radove:




















































Oni nemaju svoje molere pa su poslali nekog privatnika, koji je pregledao zgradu i nikad se više nije javio.

Zato sam 

18. 05.2010.

polao novi

Zahtev:

















































Opet je došao (neki drugi) privatnik, pregledao zgradu i nikad se više nije javio.

???

28.06.2010.

sam vojnoj ustanovi Beograd-2 po treći put poslao 

zahtev:

























































i oni su poslali trećeg molera 

( ovo je kao neki vic ! )

koji se - pogađate - još uvek nije javio, ali su me ( gle iznenađenja ! ) nazvali iz Vojne ustanove Bograd-2

i poručili da će ponuda stići uskoro.

U međuvremenu sam pozvao jednog odličnog molera kojeg lično poznajem

DRAGAN (063/7337399 i 011/2153569)

i on nam je dao ponudu: 

70 evra po spratu.

čim ponuda iz Vojne ustanove Beograd-2 bude stigla postaviću je ovde:


...


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.